vineri, 13 aprilie 2012

PAŞTE FERICIT!

ARD FĂRĂ FOC
AERUL NU POT SĂ_L RESPIR
ÎN APĂ ZBOR; NU ÎNOT,
PE PĂMÂNT PLUTESC; NU PĂŞESC!
ARD FĂRĂ FOC!
ÎN LUMINA IUBIRII;
ARD IN:::  FRUMOS!!!


Nu mă întrebaţi de ce am ales aceste culori...romaneşti...
Soarele e galben, viaţa verde...ştiţi voi, plante, lumină, bla-bla, hai gata cu fotosinteza!
Vă rog să mă credeţi, nu am găsit ... altă rimă, pardon, alte cuvinte, care să mă reprezinte- şi sper
şi pe mulţi dintre voi, eram să spun noi, acum, când aminte se aduce, că EL a existat, există, şi vă rog să luaţi
în "vizor" şi...viitorul urgent apropriat de prezentul nostru!
Din nefericire, am găsit un mănunchi de cuvinte, nu prea cuvântătoare, bacoviene ori NU, pe care
i-am spus să le scrie, sărmanul, dar ... sărman am rămas ... el, altul, că eu nu recunosc, nici macăr în faţa
marii adunări, pardon monseur, în faţa Dunării de Jos, de ce atât de jos, rămâne să... mai înţeleg:

CASE DIN CĂRBUNE
ARBORII CĂRBUNE
AERUL CĂRBUNE
SÂNGELE CĂRBUNE
IUBIREA AH IUBIREA
CĂRBUNE!
TU, EU, CĂRBUNE.
NU MAI AM CE SPUNE...
DOAR...  CĂRBUNE!!!
Oameni, dragii de voi, nu vă îndepărtaţi! A existat un EL, şi ori decâte ori va fi nevoie va exista!
Noi doar... prin tranziţia de tot felul, ne facem veacul. Idioţi sunt, ariviştii cresc în... pom, dar EL există!!!
Si boii. Noroc că au două stomacuri! Unul scuipă, altul ... rumegă. Dacă nu ar fi boi, unde ar mai fi aşezate
coarnele? Mai trist este , că dacă nu ar fi coarne, unde naibi ' ai mai găsi vreun bou!!!
VĂ PUP; ŞI VĂ UREZ PAŞTE FERICIT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu