joi, 26 aprilie 2012

A gândi, negândire. Sau poate o... fak!

Stau şi gândesc.Auzi tâmpenie, altă treabă nu am? Dar o fac pentru a-mi spune că trăiesc.De fapt, şi de drept, am trăit întotdeauna. Chestiunea zilei, este "pentru că".
Poezie la orizontală... Nimeni nu vrea să reguleze poezia. Este tot ce conţinem! Este viaţă!
A-ţi ascultat vreodată muzică fără ritm? Vă sincer nespun, că nimeni nu ar mai
...dansa! Poate cum ne cântă.. alţii! Când jocul îl tot baţi, vroiam să spun
, când îşi baţi joc... nu mai juca. Stai ţeapăn ca-n radu maii radului, vroiam să spun  dra... gomir,
Ori ca una din steluţele ce nestrălucesc- la un loc- nelumina ce... negândeşte
-tot la un loc-, negândirea necuvintelor necuvântătoare!!!
Ori şi mai grav, a unora care nu s-au hotărît încă ce fel se numesc: ori maria, ori al, ori onuţ, ori
orice, numai el să nu fie. Păi nici nu prea este, atât timp cât... dansează
pe neritm, nesimţit, neştiut, cântat în necîntarea necântărilor!!!
Când ai vândut, fără să primeşti nimic, nimic să te aştepţi a primi! Nici să te aştepţi în a te înmulţi...pe
ploaie, primeşti doar puţinul life, seminţei din copaie  . (vă rog înlăturaţi sărmana literă "p" din ultimul cuvânt!)
Dacă a scrie este doar pentru a ne face dosare, să fim ce?, să luăm bani
pentu că am fost, de parcă am fi fost ceva...Nu am nevoie de dosare,
Nu am nevoie de recunoaşterea nerecunoaşterii, nici de cunoştinţa necunoscutului! Mă recunosc singur,
nerescunoscându-mă singur a fi în dicţionar, în dreptul cuvântultu snob!!!
Am fost şi voi rămâne doar:
Un vagabond al sfintelor cuvinte
mai hoinărind, mai alergând după-nţelesuri
călcate, otrăvite ori mixate,
cu paie în chirpici de carte,
pe care prima ploaie îl topeşte, în straturi suprapuse... de uitare.

Un vagabond al frazelor nescrise
pe care, într-o zi tot le voi scrie,
azi, doar le voi învolbura
în foaie de hârtie,
au îdrumându-le spre alte minţi...
să fie!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu