vineri, 15 martie 2013

DOCTORE , FIINŢA MEA ARE MARI DURERI

Doctore , mă doare ! La singular, sau la ...plural ? Este vorba de ...amintiri...
Umblam , umblam , noaptea. Era vis , era realitate ? Cine ştie ! Dorul , cuvânt de poveste , îmi ducea paşii spre ... locul unde am copilărit. Toţi am copilărit pe undeva , cândva , aiurea ! A fost o dată , ca niciodată... Frumoase mai sunt basmeele. Aş trăi vestnic în ele , în detrimentul "basmului" pe care-l car în spate ...
Era o curte , era o casă , cu uşi. cu ferestre , chiar şi un câine. Tobi îl chema, Sau aşa îl strigam. Să vină. La os ! Nu i-am dat niciodată oase. Un câine te iubeşte când nu-i ...arunci. Doar când îi dai ! Iubire. Necondiţionată.  Şi omul o doreşte... Dar nu o are (?)  (scuzele mele , scriu pentru propria corecţie , nu a dumneavoastră )
Vă rog să mă crede-ţi , nu am nimic cu domniile voastre ! Am intrat doar pe ...uşa care pune întrebări . Acea uşă care nu aşteaptă ... şi răspunsuri ...
Era întuneric în acea curte ... Apocaliptic amintirile curgeau. Am atins clanţa , cu evidenta dorinţă de a deschide ... o lume de mult trăită . Dar nu s-a deschis. Nimeni nu m-a strigat ! Mama. "Spală-te pe mâini şi vin-o la masă "
Un fluviu a început să curgă ! Curgea şi iar curgea ! Dar nu dinspre amonte spre aval. . Dinspre inima mea spre , nu ştiu unde ... Lacrimile pot fi uneori ca un fluviu .Dar , când sunt ca un ocean , te cuprind , te copleşesc. Atât de mult ! Atât de ...cald ! Nicio gheaţă , fie ea chiar clocită sub poala unei cloşti polare ,
nu le  poate  tălmăci ! Vede-ţi ?Am dat-o în bălmăjeală !  Aşa sunt amintirile. Infailibile !
Dar am pătruns în casă. Am atins un întrerupător. Nu a funcţionat . Prin pereţi , a început să curgă apă. Luminile pâlpâiau. Viaţa pâlpâia ! Totul... pâlpâia... Chiar şi marea mea iubire ...pâlpâia ! De viaţă !!!
N-am iubit altceva.  Unică în felul ei , unică în felul ... dat !!! Mie , vouă ...Dar ce mai contează (? )
Când ai o sumă mare de bani , nu ştii ce să faci cu ea : atunci o cheltuieşti  ... omniomanic..., pe nimicuri.
Faci bilanţul : zero ! Ştergi , aduni, iar ştergi, tot... în pierdere, sărmană falimentară fiinţă !!! Ave-ţi curajul a mă contrazice? O puteţi face. Sunt....plecat. Cu sorcova !!!
Oriudne sunt plecat - în viaţă - tot spre casa...Naşterii mă duc paşii. În ceaţa trecutului, doar fantomele pot bântui. Merg spre viitor...întorcându-mă ! Acasă...Dulce casă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu